Prepoznavanje tveganj, učinkovito reševanje problemov in stalno izboljševanje delovnih procesov
Spremembe so naša stalnica. Podjetja oz. organizacije pa delujejo v okolju polnem različnih tveganj. Pravočasno prepoznavanje tveganj v delovnem procesu in celovito obvladovanje le-teh pa omogoča stabilno poslovanje.
Pri vsakem delovnem procesu je pomembo, da sledimo vprašanjem:
»Kaj je bilo?«
»Kaj je?«
»Kaj bi lahko bilo? «
Izobraževanje bo potekalo ˝v živo˝, v skladu s higienskimi priporočili NIJZ ali kot interaktivno ˝on-line˝ izobraževanje, tako da je izvedba zagotovljena. Število mest je omejeno na 9 udeležencev.
Tveganje pomeni odmik od načrtovanih ciljev, kar pomeni določeno negotovost v podjetju oz. organizaciji, tako z vidika zagotavljanja stabilnih proizvodnih procesov (zdravi zaposleni, delujoči stroji in naprave, obvladljivi vplivi na okolje …) kot iz finančnega vidika, zato naj upravljanje s tveganji postane preventivna aktivnost vsakega osnovnega procesa. Če tveganja ocenimo pravilno, lahko tudi hitro, premišljeno in pogosto enostavno odreagiramo.
»Politika nesprejemanja tveganja je največje tveganje“
Jawaharlala Nehru
Izobraževanje je namenjeno:
- vsem, ki se srečujete s problemom pravilnega definiranja in prepoznavanja tveganj v posameznem delovnem procesu,
- notranjim presojevalcem ISO 14001:2015 in 45001:2018 ter vsem ostalim odgovornim, ki v podjetju izvajajo aktivnosti na področij ISO standardov,
- vodjem procesov in odgovornim osebam za izvajanje politike obvladovanja tveganj varnosti in zdravja pri delu,
- pooblaščencem in strokovnim delavcem na področja varnosti in zdravja pri delu,
- vsem, ki se soočate z obvladovanjem sprememb v nepredvidljivih razmerah,
- vsem, ki si želite nadgraditi tovrstna znanja.
Na izobraževanju se boste naučili:
- upravljati s tveganji na pregleden in razumljiv način,
- identificirati tveganja v proizvodnih procesih, vključno s tveganji varnosti in zdravja pri delu, požarne varnosti, okoljskih tveganj, …
- povezati zahteve zakonodaje in standardov s stanjem v podjetju oz. organizaciji,
- prepoznavati in klasificirati dejavnike ogrožanja (kritičnih virov, motenj, tveganj) v delovnem okolju,
- pravilnega in hitrega ocenjevanja tveganj, sledenja in ukrepanja ob nastanku,
- motiviranja zaposlenih za aktivno vključevanje pri prepoznavanju in obvladovanju tveganj v delovnem okolju;
Koristi za podjetje oz. organizacijo in posameznika:
- skladnost z zahtevami zakonodaje in standardov ter izboljšanje prepoznavnosti podjetja oz. organizacije
- ideje & triki in motiviranje zaposlenih za prepoznavanje dejavnikov tveganj in ugotavljanje neskladnosti
- zmanjšanje tveganj zastoja proizvodnje zaradi okvar delovnih strojev, minimizacija napak ter zmanjšanje poškodb pri delu in bolniških odsotnosti
- možnost uvedbe funkcionalne in fizične povezanosti med procesi, s tem pa povečanje hitrosti dela in tudi skrajšanje dobavnih rokov,
Program
Tveganja v teoriji in praksi
Pregled zakonodaje in standardov, ki se navezujejo na obvladovanje tveganj
Metode in načini prepoznavanja, definiranja in klasifikacije dejavnikov tveganja v delovnem procesu s sodelovanjem zaposlenih
Vzpostavitev ekipe za obvladovanje tveganj v delovnih procesih
Vzpostavitev uporabnega / praktičnega sistema vodenja dejavnikov tveganja:
- katalog tveganj
- priprava uporabne ocene tveganja in akcijskih načrtov odpravljanja neskladnosti
Postopki preventivnega delovanja in povečevanja odpornosti na večje neskladnosti ter načini ravnanja v nepredvidljivih razmerah
Aktivnosti ugotavljanja in ukrepanja, načini dokumentiranja in metode spremljanja dejavnikov tveganj
Komuniciranje in obveščanje deležnikov (notranjih in zunanjih)
Kdaj, zakaj, kaj in kako…
Morda vas zanima tudi:
Organizacijski design za FIT ORGANIZACIJO
Prave POSLOVNE ODLOČITVE s pomočjo MATEMATIČNIH MODELOV
Šola ASSET MANAGEMENTA za sodobne proizvodne in infrastrukturne sisteme
VARNO VZDRŽEVANJE v proizvodni in infrastrukturni dejavnosti – LOTO (Lock out / Tag out = Zakleni / Označi)
Vitko (lean) in agilno podjetje oz. organizacija
Učinkovito uvajanje in obvladovanje sprememb po svetovno priznanem standardu (Standard for Change Management©) – sodobna orodja in agilni pristopi
Sestanki – izguba časa ali dodana vrednost podjetja oz. organizacije?
Stalni FOKUS in UČINKOVITOST pri delu
Predavateljica
Mag. Sandra Avsec
je pri svojem delu v gospodarski dejavnosti vsakodnevno povezana s tveganji in izzivi. V mednarodnem podjetju avtomobilske industrije pokriva področja varnosti in zdravja pri delu, požarne varnosti in okolja. Sodeluje z različnimi društvi in organizacijami na področja upravljanja z varnostjo in zdravjem povezanimi tveganji ter procesnimi tveganji v podjetjih oz. organizacijah. Magistrirala je s področja kriznega managementa in tveganj v podjetju, v okviru specialističnega študija pa je preko raziskav spoznala problematiko obvladovanja tveganj.
© Agencija POTI d.o.o.. Vse pravice pridržane.
V primeru višje sile si pridržujemo pravico do spremembe termina izvedbe izobraževanja.
Priporočljivo gradivo
Knjige
Ustvarjalnost in inovativnost
Agilno?! Projekti, zaposleni, podjetja
Projektni management – teorija in praksa
Dodatne ugodnosti
Za prijave in plačila do 3 tedne pred izvedbo posameznega izobraževanja, vam nudimo 10 % popust, če se prijavite kot pravna oseba in 40 % popust, če se prijavite kot fizična oseba!
Naročnikom Elektrotehniške revije nudimo 20 % popust. Postanite naročnik tukaj!
Ugodnosti se ne seštevajo!

Naročilo revije:
Enoletna naročnina: 29,70 €
Enoletna naročnina za študente in dijake: 19,80 €