Šola ASSET MANAGEMENTA za sodobne proizvodne sisteme

Celovito obvladovanje fizičnega premoženja – strojev, opreme, naprav, … | Slovenski standard SIST ISO 55001

Sistematično strokovno dvodnevno izobraževanje je praktično naravnano in zasnovano tako, da vam bo omogočilo dobro razumevanje in poznavanje celotnega sistema ASSET MANAGEMENTA – predvsem obvladovanja fizičnega premoženja (strojev, opreme, naprav, …) skladno z usmeritvami aktualnih standardov in tudi s sodobnimi koncepti in praksami na tem področju.

TERMIN: 6. in 7. 2. 2020 (od 9:00 do 15:30)

Strokovno izobraževanje je namenjeno:

  • članom vodstev podjetij, ki so odgovorni za obvladovanje premoženja,
  • tehničnim direktorjem,
  • vodjem investicij,
  • vodjem proizvodnje in razvoja,
  • vodjem vzdrževanja,
  • vsem vam, ki vas ta tematika zanima in si želite še poglobiti vaše znanje.

Koristi za udeležence:

  • pridobili boste celovito sliko obvladovanja fizičnega premoženja – strojev, opreme, naprav, …
  • seznanjeni boste s standardi, ki opredeljujejo mednarodno potrjena strokovna izhodišča za ključne vidike obvladovanja fizičnega premoženja,
  • spoznali boste orodja za celovito obvladovanje premoženja – naložbenih projektov in porteljev,
  • naučili se boste vodenja naložbenih projektov v okviru obvladovanja fizičnega premoženja,
  • pridobili boste celovito sliko sodobnega vzdrževanja v okviru obvladovanja fizičnega premoženja,
  • spoznali boste pristope k učinkovitemu obvladovanju vzdrževanja,
  • seznanjeni boste s slovenskimi in mednarodnimi standardi, ki podpirajo ključne vidike vzdrževanja znotraj obvladovanja fizičnega premoženja,
  • dobili boste usmeritve za implementacijo dobrih praks za vaše področje dela,
  • spoznali boste primere dobre prakse pri nas in v tujini.

Program

Prvi dan

1. del:

  • kaj vam pomeni obvladovanje premoženja – Asset Management,
  • definicije osnovnih pojmov,
  • konceptualni model obvladovanja fizičnega premoženja,
  • obvladovanje tveganj in življenjski cikel,
  • razumevanje prednosti razvoja sistema obvladovanja fizičnega premoženja, skladnega z zahtevami SIST ISO 55001:2014.

2. del:

  • predstavitev glavnih področij skladno s slovenskim standardom SIST ISO 55001:2014; organizacija, voditeljstvo, načrtovanje, podpora, delovanje, ocenjevanje uspešnost, izboljševanje,
  • namen, naloge in vloga sistema obvladovanja fizičnega premoženja,
  • zahteve sistema obvladovanja fizičnega premoženja,
  • strateški plan obvladovanja fizičnega premoženja – SAMP.

Drugi dan

1. del:

Projektno vodenje v procesu obvladovanja fizičnega premoženja:

  • proces operacionalizacije strateških in poslovnih načrtov v izvedbo,
  • portfelj fizičnega premoženja, SAMP in portfelj projektov,
  • osnovna načela upravljanja portfelja projektov,
  • organizacijski vidiki upravljanja portfelja naložb,
  • zagotovitev potrebnih pogojev za učinkovito upravljanje portfelja naložb.

Osnove vodenja projektov naložb v življenjskem ciklu fizičnega premoženja:

  • vrste projektov in njihove posebnosti,
  • osnovni gradniki primerno definiranega projekta naložbe,
  • vrste in skupine procesov v življenjskem ciklu projekta naložb,
  • osnovna načela organiziranosti projektov naložb,
  • obvladovanje dokumentacije in drugih vsebin.

2. del:

  • funkcija vzdrževanja v okviru obvladovanja fizičnega premoženja,
  • sistemske in procesne povezave obvladovanja vzdrževanja in fizičnega premoženja,
  • osnove obvladovanja vzdrževanja,
  • prenova procesov in optimizacija vzdrževanja,
  • obvladovanje sprememb,
  • uporabni mednarodni standardi.

Vsi predavatelji so strokovnjaki iz prakse in člani slovenske svetovalne skupine AM Consulting, ki je bila ustanovljena z namenom uvajanja koncepta celostnega obvladovanja premoženja v Sloveniji in v regiji. Sestavljajo jo uveljavljeni strokovnjaki na področju obvladovanja premoženja in strok, ki omogočajo implementacijo koncepta v praksi (projektni management, obvladovanje vzdrževanja, digitalizacija procesov – BIM, VDM, mobilnost ipd.). Njeni člani so vključeni v pripravo relevantnih mednarodnih standardov ter v delovanje slovenskih (SIST, DVS, DSAM) in mednarodnih (ISO, GFMAM, EFNMS, EAMC) institucij, v akademski in profesionalni sferi. Skupina stalno nadgrajuje dobre prakse z izvajanjem programov usposabljanj, svetovanjem ter vodenjem ali sodelovanjem pri izvedbenih projektih.

Predavatelji

Dr. Damjan Maletič je zaposlen kot docent na Fakulteti za organizacijske vede, Univerze v Mariboru. Njegovo strokovno delo je usmerjeno v področje vzdrževanja, obvladovanja fizičnega premoženja ter managementa kakovosti. Je član Društva vzdrževalcev Slovenije (DVS), član delovne skupine DVS za področje AM (Asset Management), član delovne skupine za obvladovanje premoženja (EAMC –European asset management committee) pri Evropskem združenju nacionalnih društev vzdrževalcev EFNMS – European Federation of National Maintenance Societies), član mednarodnega združenja The International Society of Engineering Asset Management (ISEAM) ter član tehničnega odbora pri Slovenskem inštitutu za standardizacijo SIST/TC VZD Vzdrževanje in obvladovanje premoženja pri Slovenskem inštitutu za standardizacijo.

Janez Tomažin je diplomiral na Univerzi v Ljubljani, Fakulteta za strojništvo. Več kot 30 let je delal v papirni in steklarski industriji na delovnih mestih vodja vzdrževanja, vodja investicij, vodja proizvodnje in kot tehnični direktor. Je strokovnjak za mazalne sisteme in nego hidravličnih/mazalnih olj. Je podpredsednik EAMC (European Asset Management Committee) znotraj EFNMS (European Federation of National Maintenance Societies), član delovnega odbora CEN /TC 319/ WG10 (European Committee for Standardization – Working group: Maintenance within Asset management), član projektnega tima (Project 20: Maintenance Framework) znotraj GFMAM (Global Forum on Maintenance and Asset Management ), predsednik TC319 Vzdrževanje in obvladovanje premoženja pri Slovenskem inštitutu za standardizacijo in nekdanji predsednik ter zdaj član DVS (Društva vzdrževalcev Slovenije).

Mag. Miroslav Ilić je direktor svetovalnega podjetja Partner team. Kot direktor in svetovalec top managementa številnih uspešnih podjetij se je ukvarjal s strateškimi razvojnimi vprašanji in operacionalizacijo sprejetih strateških in poslovnih načrtov. V vlogi vodje projekta ali svetovalca managementu je aktivno sodeloval pri več kot 60 projektov za več kot 30 naročnikov v zasebnem in javnem sektorju. Večina referenc je na področju projektnega managementa, izboljšanja operativnega managementa, vzpostavitve primernih modelov organiziranosti ter informatizacije. Nekatere pomembne reference je pridobil z reševanjem projektov v težavah. Je izkušen uporabnik metode PRINCE2, predavatelj in vodja delavnic ter je objavil preko 50 strokovnih člankov.

Mag. Andrej Androjna ima dolgoletne izkušnje na področjih strateškega načrtovanja, vodenja kompleksnih investicijskih in izvedbenih projektov, optimizacije procesov vzdrževanja ter razvoja storitev na zahtevnih področjih jedrske energetike, procesne industrije in proizvodnje doma in v tujini. V okviru svetovanja na področju obvladovanja premoženja se trenutno posveča predvsem prenovam procesov vzdrževanja v različnih organizacijah ter pri le-teh kot »Prosci® Certified Change Management Practitioner« podpira tudi obvladovanje sprememb. Je član Društva vzdrževalcev Slovenije (DVS), sodeluje v delovni skupini DVS za področje AM (DSAM), je pridružen član IAM, Velika Britanija, član IIBA, Kanada, ter član tehničnega odbora SIST/TC VZD Vzdrževanje in obvladovanje premoženja pri Slovenskem inštitutu za standardizacijo. Je tudi ustanovni član slovenske svetovalne skupine AM Consulting.

© Agencija POTI d.o.o.. Vse pravice pridržane.
V primeru višje sile si pridržujemo pravico do spremembe termina izvedbe izobraževanja.

Lokacija

Agencija POTI

Stegne 7, 1000 Ljubljana

Pokaži na zemljevidu >

Kotizacija

408,00 € + 22%

Plačilo z DDV znaša 497,76 € in vključuje strokovno predavanje, reševanje praktičnih primerov z obrazložitvami, seminarsko gradivo, potrdilo o udeležbi na delavnici, prigrizke in napitke med odmori. Kotizacijo prosimo nakažite po prejetem predračunu na transakcijski račun št. 30000-0005076725 pri Sberbank d.d., najkasneje 3 dni pred izvedbo delavnice. Po delavnici vam bomo po pošti poslali račun. Zadnji rok za odjavo udeležbe je 2 dni pred izvedbo delavnice, v nasprotnem primeru vam bomo zaračunali stroške v višini 20 % kotizacije.

Fizičnim osebam nudimo 30 % popust na kotizacijo!

Dodatne ugodnosti

Za prijave in plačila do 3 tedne pred izvedbo posameznega izobraževanja, vam nudimo 10 % popust, če se prijavite kot pravna oseba in 40 % popust, če se prijavite kot fizična oseba!
Ugodnosti se ne seštevajo!

Elektrotehniška revija

Naročilo revije:
Enoletna naročnina: 29,70 €
Enoletna naročnina za študente in dijake: 19,80 €