Domov  Za oglaševalce

Za oglaševalce

Seznanite s svojo ponudbo izdelkov in storitev svoje potencialne kupce!

V konkurenčnem boju je oglaševanje neizogibno. Priložnosti za oglaševanje je veliko, za specializirane dejavnosti pa je daleč najplodnejše ciljno oglaševanje. Ravno zato vse, ki proizvajate ali tržite izdelke in storitve v tehniški branži, vljudno vabimo k predstavitvi v naši Elektrotehniški reviji.

Dolgoročno oglaševanje v očeh kupcev bistveno vpliva na večjo prepoznavnost blagovne znamke ter podjetja samega.

Pri kupcih vzbuja zaupanje v blagovno znamko in tako se kupci, ki v določenem trenutku iščejo rešitev za svoj problem, najprej obrnejo na tista podjetja, ki se jim dolgoročno vtisnejo v spomin.

Elektrotehniška revija izhaja že 20. leto in je v letu 2019 strokovno vsebinsko in oblikovno še nadgrajena, na voljo naročnikom in tudi v vseh strokovnih šolah in knjižnicah. Ogledni izvodi so razstavljeni na preko 60 strokovnih seminarjih in tehničnih usposabljanjih Agencije POTI, izobraževalne, svetovalne in založniške družbe, Elektrotehniška revija pa se predstavlja tudi na vsakoletnih strokovno-tehničnih in tehnoloških konferencah na tem področju in tudi drugih podobnih srečanjih v Sloveniji.

Izidi Elektrotehniške revije v letu 2019:

  • Prva številka 1/2019 bo izšla 26. marca 2019.
    • rok za oddajo oglasov: 8. 3. 2019
  • Druga številka 2/2019 bo izšla 28. junija 2019.
    • rok za oddajo oglasov: 14. 6. 2019
  • Tretja številka 3/2019 bo izšla 29. oktobra 2019.
    • rok za oddajo oglasov: 11. 10. 2019

Oglase in novičke nam v zgoraj navedenih rokih pošljite na e-naslov: info@elektrotehniska-revija.si.

Možnosti predstavitve izdelkov/storitev v Elektrotehniški reviji:

Novička v rubriki “Zanimivosti”

V tem načinu predstavitve lahko (z 300 znaki v obliki teksta ter logotipom in slikami) bralce obvestite o različnih novostih, ki zadevajo vaše poslovanje – na primer: odprtje novih poslovnih prostorov, lansiranje novega izdelka ali storitve… ali zgolj opozorite na svoj obstoj.

Oglas v izbrani rubriki

Lahko se odločite za bolj ciljno usmerjeno oglaševanje v obliki predstavitve z oglasom v izbrani rubriki (Intervju, Novice in zanimivosti, Zakonodaja in standardizacija, Električne inštalacije in omrežja, Obnovljivi viri in učinkovita raba energije, Električna mobilnost, Industrija 4.0, Elektromotorski pogoni, Varnost pri delu, Vzdrževanje, Razsvetljava, Telekomunikacije in informacijska tehnologija, Svetovalec, Iz prakse za prakso, Terminološki kotiček), pri čemer bo ta objavljen pri tematsko najustreznejšem članku. Vaš oglas bo tako še mnogo bolj opažen, saj ga bodo imeli možnost opaziti vsi tisti bralci revije, ki jih konkretna tematika članka zanima in so hkrati tudi vaši potencialni kupci!

Promocijski članek

V tej ekskluzivni in najprepričljivejši obliki predstavitve lahko v članku na dveh do štirih straneh obravnavate izbrano problematiko, hkrati pa ponudite tudi konkretne rešitve.

Več o strokovni reviji si preberite tukaj.

Cene oglaševanja

Cene promocijskih objav in oglasov:

  • od 98 € dalje.

Cena objave promocijskega članka:

  • 790 €.

Cene ne vsebujejo DDV. Za podrobnejše informacije nas lahko kadarkoli pokličete na telefonsko številko: 01/ 511-39-20 ali nam pišete na e-naslov info@elektrotehniska-revija.si.

Izdajatelj Elektrotehniške revije je Agencija POTI Izobraževalna, svetovalna in založniška družba, d.o.o.

Dodatna ponudba

Odločite se za oglaševanje v vseh treh številkah in koristite izdatne popuste!

Raziskave kažejo, da je daleč najučinkovitejše zaporedno oglaševanje. Enkratna objava oglasa lahko sicer prinese prenekaterega kupca, ki opazi vaš oglas ob pravem času. Vendar oglaševanje določenega izdelka ali storitve obrodi zaslužene sadove po najmanj treh zaporednih objavah. Šele redno oglaševanje izpolni pravi cilj oglaševanja – vtis v bralčev spomin.

Edina strokovna revija v Sloveniji za elektrotehniko s praktično vsebino!

Revija izhaja že dvajseto leto, v treh obsežnih številkah letno. Zaradi konsistentne strokovnosti in praktične uporabnosti revija med bralci uživa velik ugled. Je naročniška in v prosti prodaji ni na voljo.

Tematike